تست روانشناسی
 
جالب انگیز ناک
جالب انگیزناک ترین مطالب را در اینجا بخوانید
 
 

به سوالات زیر پاسخ دهید.این تست نشان دهنده موقعیت و شخصیت و روان شماست

1)در جنگل در حال قدم زدن با شخصی هستید .آن شخص کیست؟

2)باز  هم در جنگل قدم می زنید .حیوانی را می بینید آن چیست؟

3)چه ارتباطی بین شما و حیوان ایجاد می شود؟

4)وارد محوطه بدون درختی می شوید و در مقابل خود خانه رویایی و و ایده آلی که در ذهن دارید را می بینید .آن را توصیف کنید ؟

5)آیا دور خانه نرده وجود دارد؟

6)وارد آن خانه می شوید و به اتاق نهارخوری می روید.و میز نهارخوری بزرگی می بینید .روی آن چیست؟

7)از خانه خازج می شوید و بر روی چمن ها فنجانی می بینید.جنس آن چیست؟

8)با فنجان چه می کنید ؟

9)در حاشیه خانه خود آب می بینید. آب از چه نوع است؟رودخانه .دریا.رود .چشمه و...؟

10)چگونه از روی آن عبور می کنید؟

 

منتظر جواب هایتان هستیم


نظرات شما عزیزان:

100ختر عمو =)))
ساعت16:16---23 تير 1392
۱-تو


۲-از اون سوکس های تو امامزاده داوود


۳-تو با اون درگیر میشی(درگیری عاطفی)


۴-یه خونه ویلایی با سقف ارغوانی


۵-نچ


۶-میگو با سس خردل(راستی روزت قبول)


۷-کریستال


۸-هدیه میدمش بتو


۹-چشمه


۱۰-سینه خیز(خو میپرم دیه )


خیلی مشتاقم جواب تست رو ببینم:):)
پاسخ:این الان یعنی چییییی؟من که کانفیوز شدم
پاسخ:اهان ابان فهمیدم:1)فردی که انتخاب کردی مهمترین فردیه که تو زندگیته.(یعنی اینقد واست مهمم؟؟؟؟) 2)این حیوان بیانگر حجم مشکلات شخصی تو هستش.(بابا خوشبختّ!!!!!!) 3)شیوه برخورد (مثبت یا منفی )با مشکل 4)اندازه نشان گر مقدار انگیزه برای حل مشکلاتته 5)شخصیت ازاد داری و از مردم استقبال می کنی(اوووووو بابا مهمون نواز .ما که هر وقت اومدیم خونتون دست به سیاه و سفید نزدی عزیزم) 6)از زندگی بسیار خوشحالی.(سر خوش بودی از بدو کودکی.من میدونم) 7)دوام و پایداری فنجون،پایداری رابطه من و تو رو نشون میده (رابطت به درد عمت میخوره.خخخخخخخ) 8)این کارت طرز تفکر تو نسبت به منه(تو مگه تفکرم می کنی؟) 9)عاطفه و احساساتت خیلی کمه(بابا سنگدللللل) 10)این تست هم میگه تو اصلا ارتباط عاطفی نداریییییی!!!!!!11 حالا اگه خواستی بگو برات روش کامل تست و جوابشو ایمیل کنم


liya
ساعت18:59---19 تير 1392
ســــلام دوست عزیزم مرسی بهم سرزدی...وبلاگ توهم بسیار زیباست من لینکت میکنم توهم بلینک منو...منم دوست دارم عزیزم
پاسخ. بازم مرسی از شما .حتما شما رو لینک می کنم .بازم به ما سر بزن .منم حتما بازم میام دیدنت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 19 تير 1392برچسب:تست,روانشناسی,تست روانشناسی,جالب, :: 10:44 :: توسط : مهگل

درباره وبلاگ
این وب سایت فقط برای تفریح و سرگرمی ایجاد شده،امیدوارم از مطالب من لذت ببرید و شاد باشید.خوشحال میشم اگه نظر خودتونو بگید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان www.funnow.loxblog.com و آدرس funnow.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 64
بازدید ماه : 321
بازدید کل : 66664
تعداد مطالب : 34
تعداد نظرات : 52
تعداد آنلاین : 1




کد شمارش معکوس سال جدید

كد تغيير شكل موس